Meer tijd en focus voor HR-advies en de ontwikkeling van personeel en organisatie, zonder de verstikkende werkdruk van operationele HR-taken 

null

De HR-Backoffice heeft meer dan 25 jaar ervaring in het ondersteunen van HR-professionals en afdelingen. Wij nemen operationele taken over of automatiseren ze zodat jij meer tijd hebt voor (strategisch) advies



operationele werkdruk

"Door operationele druk en dagelijkse ad-hoc problemen komen HR-professionals vaak niet toe aan hun hoofdtaken, waar ze het meest plezier aan beleven en voldoening uithalen"

null

10.000+

HR-vraagstukken opgelost

1000+

Tevreden klanten

1000+

Scans uitgevoerd

100%

niet goed = geld terug bij onze scans

 Door operationele HR-taken uit te besteden heb je meer tijd en focus om strategisch aan de organisatie te werken. 

Hoewel werken in de waan van de dag en het oplossen van ad-hoc vraagstukken van directie of management veel voldoening kan geven leidt het wel af van belangrijke strategische HR-doelen zoals effectieve Employer Branding, Strategische personeelsplanning en duurzame talentontwikkeling, dé HR-thema's van nu waar elke CEO een oplossing voor wil.

Je kan het als moderne HR-afdeling niet meer veroorloven om alleen maar bezig te zijn met brandjes blussen. Je moet toegevoegde waarde leveren aan de strategie van de organisatie.  

strategisch hrm

Van operationeel naar strategisch werken:


  • Focus op preventie in plaats van verzuimdossiers
  • Focus op Employer Branding in plaats van recruitmenttaken
  • Analyseer HR-data in plaats van het in te kloppen
  • Focus op de kandidaat in plaats van het plannen van sollicitatiegesprekken
  • Beheers je HR-processen in plaats van UWV beschikkingen te downloaden
  • Werk aan inzetbaarheid in plaats van poortwachtergesprekken
  • Automatiseer je HR-processen in plaats van personeelsdossiers te vullen
  • Geef pro-actief HR-advies in plaats van ad-hoc mailtjes te beantwoorden

Voor ons is HR-Backoffice dé specialist op het gebied van HR.

Ron de Wit - MKB-adviseur bij Raadhuis Pekela - administratie & belastingadvies

"Het draait niet om het hebben van de juiste mensen, maar om het creëren van een omgeving waarin de juiste mensen willen blijven."

- Jim Collins - 

Begin nu met strategisch werken aan de organisatie:

Besteed operationele HR-taken gewoon uit

Wij kunnen morgen al werkzaamheden van jouw HR-afdeling overnemen, zonder lange overdracht of inwerktijd. Wij weten hoe een HR-afdeling werkt en wat er wordt verwacht op operationeel en strategisch gebied. In het plaatje hiernaast zie je een overzicht van de operationele taken die wij per direct over kunnen nemen. Dus heb jij snel meer capaciteit nodig op de HR-afdeling, zonder nieuwe mensen aan te nemen? Neem dan nu contact met ons op. 
HR outsourcing model
HR-Backoffice uitbestedingsmodel

Dit is wat anderen zeggen

Superfijne samenwerking
De samenwerking met HR-Backoffice verloopt altijd soepel. 
Evelien - HR adviseur
Hele verhelderende inzichten!
Je merkt aan alles dat de HR-Backoffice zeer ervaren is en alle aspecten van het vak kent.
Joyce - HR-interim profesisonals
Betrouwbaar en snel
HR-Backoffice werkt betrouwbaar, snel en denkt met je mee. 
Martin - Ondernemer

Doe de scan!

Werk jij strategisch of ben je een brandjesblusser? 

In 1 uur inzicht in jouw strategische capaciteit

Binnen een uur weet jij hoe je er voor staat op het gebied van strategisch HR. Heb jij de juiste thema's op de agenda staan en werk je hier effectief een meetbaar aan? 

Ontdek het laaghangend strategisch fruit

Ontdek waar je snel een bijdrage kan leveren op strategisch gebied zodat je meer en meer gezien wordt als strategisch businesspartner

€ 750,-

Ja, ik wil strategisch inzicht
link naar contactformulier
laat je gegevens achter en we nemen dezelfde werkdag contact op

Niet goed = geld terug

Ga jij de uitdaging aan? Wij doen het werk, een scan kost jou slechts een uurtje tijd. 

Werk jij al als strategisch businesspartner van de CEO? En heb je alles strategisch op orde? Supergoed, dan is de scan geheel gratis en storten we het geld direct weer terug.

 

null